Ejer Cartier (Cartier), Van Cleef & Arpels (Van Cleef & Arpels)
og Mont Blanc (Montblanc) konglomerat Richemont (Richemont), den seneste
på en klar måde fortolkningen af ur og smykker industrien i den nye
verden.
Som en industri førende inden den schweiziske - Sydafrika Group meddelte
den årlige rapport i slutningen af marts i år, steg salget 9% til
10,2 milliarder euro. Vækst kommer ikke fra ur virksomhed, men Cartier
og Van Cleef & Arpels "enestående ydeevne." Som forbrugere af
smykker "efterspørgslen var særlig stærk", som to business salg steg
13%.
Kinas overgreb på korruption og iøjnefaldende forbrug handlinger
påvirker urets salg, en stigning i forbruget af asiatiske kvinder
smykker salget steget, mens fragmenterede smykker industrien et "brand"
trend, disse faktorer tilsammen undergrave "Hard luksus" mønster. "Hard
luksus" defineres normalt som ure og smykker.
Selv om salget af ure hard luksus end et årti en vigtig vækstdriver, men
det er i øjeblikket den hurtigst voksende områder inden for smykker
industrien. Denne tendens har ført til den største luksusvarer branchen i
mange år en konsolidering.
Bain & Co i Milano partner Claudia D'Arpizio sagde, at smykker
industrien er tendensen af brandet. Hun sagde: "The smykker markedet
har et enormt potentiale for innovation og udvikling af brand."
For to år siden forudsagde Bernstein Research (Bernstein Research),
chefanalytiker hos Lucca • Solca i en vidtrækkende industri rapporten,
at "en bølge af stærk efterspørgsel kan udforske", og fra mærke mode smykker tendensen til at skifte vil bryde dette marked.
Rapporten anslår, at der i bredeste forstand af smykket industrien
(inkluderer prisen) værd € 136.000.000.000 (184 milliarder dollar).
Sammenlignet med andre brancher er smykker industrien brand penetration
lav, brand smykker optager kun 12% af markedsandelen, et godt stykke
under 50% af markedet for ure. Desuden tegnede Cartier, Bulgari
(Bulgari), Van Cleef & Arpels og Graff (Graff) og andre store mærker
kun 5% (7 € milliarder) af markedet.
HSBC (HSBC) analytiker ved Fort Irwin • Lang (Erwan Rambourg) mener
også, at de kinesiske kvinder erstattet mænd bliver de vigtigste
forbrugergrupper vil smykker salgsvækst overstige ur.
Fakta viser, at deres forudsigelser er korrekte. Italienske luksusvarer
brancheforeninger forventes Altagamma og Bain, smykker salgsvækst i de
næste 12 måneder, mere end ur. Altagamma årlige konsensus er svært årlig
vækst i salget af luksusvarer vil blive reduceret til 7%, primært som
følge af opgørelsen forårsage urindustrien vækst "bremset betydeligt."
Bag Chio påpegede, at erfaringerne fra de seneste to år viser, at for
traditionelt været en "mom og pop" dominerende i smykker industrien, du
ønsker at gribe chancen for hurtig vækst er ikke let. For at kunne drive
en enkelt brand, distributionskanaler og behovet for at investere
kraftigt i driftskapitalen. Selv med disse betingelser, er baseret på
den succes det nye brand til tilfældighederne ikke stor. "På dette
markedssegment, se hvordan mange store virksomheder, fordi det ikke er
tilbøjelige til at lykkes. Trods overfloden af talentfulde designere,
men på globalt plan for at skabe et nyt mærke er stadig ikke let at gøre
det omkostningerne er høje, er det vanskeligt at opnå rentabilitet. "
Derfor er verdens største luksusvarer gruppe står over for et problem:
er erhvervelsen af smykket business, eller på grundlag af de
eksisterende brands til at skabe smykker virksomhed? Richemont formand
John • Rupert (Johann Rupert), sagde, at han er mere tilbøjelig til
organisk vækst, grave sin sofistikerede luksus urmager producentens
mærke styrke. Rupert sagde for nylig: "I stedet for at købe et andet
smykker selskab, hvorfor så ikke lade Earl (Piaget, Richemont brands)
for at udvide smykker business."ga til se marke ure som replika schweiziske og Omega Seamaster
Nenhum comentário:
Postar um comentário