replique montre

replique montre
replique montre

segunda-feira, 22 de julho de 2013

ure og smykker industrien i den nye verden mønster

Ejer Cartier (Cartier), Van Cleef & Arpels (Van Cleef & Arpels) og Mont Blanc (Montblanc) konglomerat Richemont (Richemont), den seneste på en klar måde fortolkningen af ​​ur og smykker industrien i den nye verden.
Som en industri førende inden den schweiziske - Sydafrika Group meddelte den årlige rapport i slutningen af ​​marts i år, steg salget 9% til 10,2 milliarder euro. Vækst kommer ikke fra ur virksomhed, men Cartier og Van Cleef & Arpels "enestående ydeevne." Som forbrugere af smykker "efterspørgslen var særlig stærk", som to business salg steg 13%.
Kinas overgreb på korruption og iøjnefaldende forbrug handlinger påvirker urets salg, en stigning i forbruget af asiatiske kvinder smykker salget steget, mens fragmenterede smykker industrien et "brand" trend, disse faktorer tilsammen undergrave "Hard luksus" mønster. "Hard luksus" defineres normalt som ure og smykker.
Selv om salget af ure hard luksus end et årti en vigtig vækstdriver, men det er i øjeblikket den hurtigst voksende områder inden for smykker industrien. Denne tendens har ført til den største luksusvarer branchen i mange år en konsolidering.
Bain & Co i Milano partner Claudia D'Arpizio sagde, at smykker industrien er tendensen af ​​brandet. Hun sagde: "The smykker markedet har et enormt potentiale for innovation og udvikling af brand."
For to år siden forudsagde Bernstein Research (Bernstein Research), chefanalytiker hos Lucca • Solca i en vidtrækkende industri rapporten, at "en bølge af stærk efterspørgsel kan udforske", og fra mærke mode smykker tendensen til at skifte vil bryde dette marked.
Rapporten anslår, at der i bredeste forstand af smykket industrien (inkluderer prisen) værd € 136.000.000.000 (184 milliarder dollar). Sammenlignet med andre brancher er smykker industrien brand penetration lav, brand smykker optager kun 12% af markedsandelen, et godt stykke under 50% af markedet for ure. Desuden tegnede Cartier, Bulgari (Bulgari), Van Cleef & Arpels og Graff (Graff) og andre store mærker kun 5% (7 € milliarder) af markedet.
HSBC (HSBC) analytiker ved Fort Irwin • Lang (Erwan Rambourg) mener også, at de kinesiske kvinder erstattet mænd bliver de vigtigste forbrugergrupper vil smykker salgsvækst overstige ur.
Fakta viser, at deres forudsigelser er korrekte. Italienske luksusvarer brancheforeninger forventes Altagamma og Bain, smykker salgsvækst i de næste 12 måneder, mere end ur. Altagamma årlige konsensus er svært årlig vækst i salget af luksusvarer vil blive reduceret til 7%, primært som følge af opgørelsen forårsage urindustrien vækst "bremset betydeligt."
Bag Chio påpegede, at erfaringerne fra de seneste to år viser, at for traditionelt været en "mom og pop" dominerende i smykker industrien, du ønsker at gribe chancen for hurtig vækst er ikke let. For at kunne drive en enkelt brand, distributionskanaler og behovet for at investere kraftigt i driftskapitalen. Selv med disse betingelser, er baseret på den succes det nye brand til tilfældighederne ikke stor. "På dette markedssegment, se hvordan mange store virksomheder, fordi det ikke er tilbøjelige til at lykkes. Trods overfloden af ​​talentfulde designere, men på globalt plan for at skabe et nyt mærke er stadig ikke let at gøre det omkostningerne er høje, er det vanskeligt at opnå rentabilitet. "
Derfor er verdens største luksusvarer gruppe står over for et problem: er erhvervelsen af ​​smykket business, eller på grundlag af de eksisterende brands til at skabe smykker virksomhed? Richemont formand John • Rupert (Johann Rupert), sagde, at han er mere tilbøjelig til organisk vækst, grave sin sofistikerede luksus urmager producentens mærke styrke. Rupert sagde for nylig: "I stedet for at købe et andet smykker selskab, hvorfor så ikke lade Earl (Piaget, Richemont brands) for at udvide smykker business."ga til se marke ure som replika schweiziske og Omega Seamaster

Nenhum comentário:

Postar um comentário

replique rolex

replique rolex
replique rolex